بیمه سرمد سریع‌ترین شرکت بیمه‌ای در پاسخگویی به بیمه‌گذاران

تاریخ انتشار : ۲۱ تير ماه ۱۳۹۵

شرکت بیمه سرمد با میانگین پاسخگویی به شکایات مطروحه توسط بیمه‌گذاران ظرف مدت دو روز، رتبه نخست را در میان سایر شرکت‌های بیمه به لحاظ سریع‌ترین زمان پاسخگویی به خود اختصاص داد.
 
به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بیمه سرمد، عملکرد بیمه‌گران در رسیدگی به شکایات توسط گزارش ارائه شده از سوی سامانه رسیدگی به شکایات بیمه‌گذاران بیمه مرکزی، نشان می‌دهد که متوسط مدت زمان پاسخگویی به شکایات توسط بیمه‌گران از ابتدای امسال تا کنون ۱۱روز بوده که شرکت بیمه سرمد با صرف تنها دو روز، به شکایات رسیدگی کرده است. 
 
طبق اعلام بیمه سرمد، این بیمه با هدف پاسخگویی به بیمه‌گذاران در سریع‌ترین زمان ممکن، همواره تلاش کرده تا با انجام برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت در واحد امور مشتریان، این مهم را محقق کند.
 
انتهای پیام




اخباز
  بازرگانی
  نفت و گاز و پتروشیمی
  ساختمان و عمران
  صنایع
  حمل و نقل
  صنایع غذایی و کشاورزی
  بانک و سرمایه
اخبار
  معدن و صنایع معدنی
  نیرو
  دارو و درمان
  ارتباطات و فناوری اطلاعات
  گردشگری
  سیاست داخلی
  سیاست خارجی
ایران و عراق
  استان های مرزی
  بازارچه های مرزی
  قوانین گمرکی
  تاریخجه روابط
دسترسی‌ها
  نمایشگاه ها
  سفر به عراق
  گزارش تصویری
  درباره ما
  ارتباط با ما
  تبلیغات در دینار نیوز
  آر اس اس
  نسخه موبایل
حامیان طلایی دینارنیوز
کلیه حقوق معنوی و مادی این سایت متعلق به شرکت آذرنگارشرق می باشد و هرگونه بهره برداری - محتوایی یا بصری - پیگرد قانونی دارد.